گوشی های بلک بری دوباره باز می گردند؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید

[ad_1]

دهلی نو: OnwardMobility، یک شرکت فناوری نوپا، تأیید کرده است که جاه طلبی ها برای عرضه یک گوشی Blackberry 5G به بازار قطعا از بین رفته است. کوین میچالوک، بنیانگذار وبلاگ کراکبری که اخیراً راه اندازی شده است، در گزارشی فاش کرد که این شرکت درهای خود را به همراه برنامه هایی برای یک گوشی هوشمند مدرن با صفحه کلید فیزیکی خواهد بست.

ما می‌خواهیم از همه شما برای حمایت بی‌دریغ شما از زمان تأسیس OnwardMobility تشکر کنیم.» با این حال، با کمال تاسف اعلام می‌کنیم که OnwardMobility خاموش می‌شود و دیگر گوشی هوشمند فوق‌ایمن تولید نمی‌کنیم. با یک صفحه کلید فیزیکی،” وب سایت رسمی OnwardMobility بیان می کند.

این شرکت استارت‌آپ مستقر در تگزاس حق استفاده از نام تجاری بلک‌بری را در ابزار 5G برنامه‌ریزی‌شده خود در اوایل این ماه از دست داد. OnwardMobility با یک الگوریتم مبتنی بر اندروید و دارای Wi-Fi امیدوار بود که مجموعه تلفن های معروف را احیا کند. آنها نگفته اند که چرا این پروژه تعطیل می شود یا اینکه آیا این پروژه به طور کلی لغو می شود.

در حالی که هیچ عکسی از 5G بلک بری فاش نشده است، گمانه زنی ها می گویند که این تلفن از Priv الهام گرفته شده است، یک تلفن کشویی مبتنی بر اندروید که در اواخر سال 2015 معرفی شد. قبل از تمرکز بر توسعه نرم افزار، Blackberry Ltd تنها یک گوشی اندرویدی منتشر کرد.

Blackberry Ltd خدمات قدیمی را برای تلفن های قدیمی که دارای سیستم عامل خود هستند در ژانویه خاموش کرد. این شرکت کانادایی پیشگام در بازار گوشی‌های هوشمند بود و یک صفحه کلید فیزیکی QWERTY را به دستگاه‌های تلفن همراه و همچنین برنامه‌های کاربردی مهمی مانند بلک بری مسنجر معرفی کرد. همچنین دارای یک ویژگی Balance است که به کاربران امکان می‌دهد بین پروفایل‌های حرفه‌ای و شخصی خود حرکت کنند تا مطمئن شوند اطلاعات صحیح را به دست می‌آورند.

یکی دیگر از ویژگی‌های شگفت‌انگیز، هاب بلک‌بری بود که تمام ایمیل‌ها، متن‌ها و به‌روزرسانی‌های شبکه‌های اجتماعی شما را در یک نقطه جمع‌آوری می‌کرد و ویژگی‌های حساس به زمینه را برای کمک به مدیریت ترافیک ورودی ارائه می‌کرد.

در سال 2016، این شرکت تولید دستگاه های تلفن همراه را متوقف کرد و در عوض بر ارائه خدمات نرم افزاری به TCL متمرکز شد. قرار بود این قرارداد در سال 2020 به پایان برسد، اما نشد.

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما