خرید،فروش و قیمت موتور برق و انواع ژنراتور شیپور

همچنین استفاده از آن در مکان هایی که دسترسی به گاز ندارند آن را به یکی از پر کاربرد ترین انواع موتور برق ها تبدیل کرده است. موتور برق ایمر یک موتور برق تکفاز و تک سیلندر است که قدرت خروجی 1 کیلووات دارد و با ظرفیت مخزن سوخت 6 لیتر کار میکند. موتور برق های ایمر با مناسب ترین قیمت در فروشگاه اینترنتی آتورشاپ عرضه میشوند و قابلیت ارسال به سراسر ایران دارد.

موتور برق

حالا که به نحوه انتخاب موتوربرق و فاکتورهای کلیدی در خرید این دستگاه آشنا شده‌اید، می‌توانید مدلی مناسب با نیاز خود را از مجموعه ابزارینو تهیه کنید. انتخاب ژنراتور مناسب، هزینه‌های خرید را مشخصات موتوربرق به طرز محسوسی کاهش و شما را از شر بی‌برقی و مشکلات ناشی از آن نجات می‌دهد. اگر شما هم تجربه‌ای درزمینهٔ خرید و انتخاب موتوربرق دارید، لطفاً با ما و خوانندگان این مطلب در میان بگذارید.

دسترسی سریع

سوخت و هوا به صورت جداگانه وارد موتورخانه می شود و هوا متراکم می گردد، که به موتور این اجازه را می دهد تا با سوخت کمتر عملکرد بهتری داشته باشد. در مقابل، موتور برق بنزینی قبل از مرحله فشرده سازی، سوخت و هوا را با یکدیگر مخلوط می کند که سبب کاهش کارآیی می شود.

اکثر موتورهای برق دارای وزن بسیار بالایی هستند که این مسئله، جابجایی آن‌ها را سخت می‌کند اما این مدل به‌راحتی توسط یک نفر جابجا می‌شود.

از تخفیف‌ها و جدیدترین‌های فروشگاه باخبر شوید:

علاوه بر موتور برق های پایه دوگانه، در برخی شرایط می توان موتور برق های بنزینی را به صورت دستی دوگانه سوز کرد. البته در این شرایط معمولاً کارایی و راندمان موتور برق کاهش پیدا می کند. کاما جزو تولیدکنندگان معتبر ژنراتور چینی است که محصولات خود را با توان‌های مختلف عرضه کرده است.

متداول ترین نوع موتوربرق، موتور برق بنزینی است که به دلیل دسترسی آسان به سوخت مصرفی بنزین و سادگی حمل و تامین این نوع سوخت، از اولویت‌های اصلی خریداران و متقاضایان دستگاه های مولد برق محسوب می‌شود. مقاله نحوه راه اندازی و سرویس دوره ای موتوربرق های بنزینی مطالب مفیدی در خصوص استفاده از این نوع دستگاه های مولد برق را برای شما به همراه دارد. یکی از روش های اقتصادی برای خرید موتور برق، تهیه ژنراتورهای کارکرده و دست دوم می باشد. موتور برق های دست دوم، قیمت پایین تری نسبت به موتور برق نو دارند.

معروف ترین برند موتور برق های ارزان

موتور برق هواسدان H9000 ، دارای 8.5 کیلووات توان ماکسیمم، 7.5 کیلووات توان دائم با جریان خروجی 38.25 آمپر می باشد.

  • در واقع نیروی کار باید با هندل زدن و دورگیری موتور، اقدام به روشن کردن موتور برق نماید.
  • موتور برق دنیز P8000، موتور برق 7500 دنیزبا حداکثر توان 4 کیلووات توانایی راه اندازی کولر آبی، گازی، روشنایی، یخچال، فریز، تلویزیون را داراست.
  • با توجه به نام این موتور برق، سوخت مورد نیاز برای استفاده از آن، بنزین است.

در موتورهای بنزینی سوخت به کمک جرقه شمع مشتعل می‌شود؛ اما در موتورهای دیزلی مشتعل کردن سوخت با هوا در دما و فشار معین انجام می‌شود. این مولدها حجم و صدای بیشتری دارند، اما راندمان آنها نیز بالاتر است. به همین دلیل موتورهای با قدرت بالا تنها دیزلی ساخته می‌شوند، و در مولدها با قدرت پایین از موتورهای بنزینی (موتور برق) استفاده می‌شود. ما برای اینکه بهترین قیمت موتور برق و موتور برق با کیفیت را به شما رائه دهیم واسطه ها را حذف نموده و با تولید کنندگان و وارد کنندگان دست اول ارتباط داریم تا در واقع مرکز فروش موتور برق معتبر کشور باشیم.

در حالی که موتور برق دیزلی به دلیل مشخصات فنی بالاتر، برای مصارف صنعتی و سنگین بهترین انتخاب است. موتور برق های گازسوز معمولاً توان محدود و کوتاه چند ساعته دارند.

موتور برق

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.