سریال جهانی به طور متوسط ​​9.11 میلیون بیننده داشت که آن را به پایین ترین رتبه کلاسیک پاییزی در تاریخ تلویزیون تبدیل کرد.

پیروزی 5-0 تگزاس رنجرز مقابل آریزونا دایموندبک برای اولین قهرمانی خود در چهارشنبه شب، بیشترین جمعیت را در سری جهانی به خود اختصاص داد. با این حال، این کافی نبود که این مجموعه پنج بازی به کم‌بیننده‌ترین در تاریخ پاییز کلاسیک تلویزیونی ضبط‌شده تبدیل شود.

نیلسن و فاکس روز پنجشنبه گفتند که سری جهانی به طور متوسط ​​9.11 میلیون بیننده داشت که نسبت به سری 2020، زمانی که لس آنجلس داجرز در شش بازی تیم تامپا بی ری را شکست داد، 9.79 میلیون نفر کاهش داشت.

این کاهش 23 درصدی نسبت به سری سال گذشته بود، زمانی که هیوستون آستروس فیلادلفیا فیلیز را در 6 بازی شکست داد و میانگین 11.78 میلیون را به دست آورد.

میانگین بازی چهارشنبه شب در فاکس 11.48 میلیون نفر بود که جهشی 3 میلیونی نسبت به تماشاگران سه شنبه شب بود. تعداد کل مخاطبان در پلتفرم های استریم فاکس، فاکس دیپورتس و فاکس 11.64 میلیون نفر بود.

این اولین بیننده بیش از 10 میلیون برای سریال امسال بود. بازی 3 دوشنبه شب رکورد پربیننده ترین بازی سری جهانی را با 8.13 میلیون ثبت کرد.

تعداد بینندگان سه قسمت پایانی با 14.27 میلیون بیننده به اوج رسید.

مدیران و شبکه های بیسبال حدس می زنند که سریال امسال به دلیل دو تیمی که جذابیت ملی ندارند، می تواند با مخاطبان سختی روبرو شود. تمدید پلی آف همچنین به این معنی بود که این مجموعه ای بود که تیم هایی را با رکوردهای هفتم و یازدهم مطابقت داد.

با این حال، رنجرز نهمین قهرمان از سال 2013 است، و 14 تیمی که در همان مرحله به مسابقات کلاسیک پاییز راه یافته اند، جذابیت زیادی برای مدیران فاکس دارند.

“من فکر می کنم برای سلامت بیس بال داشتن برندگان پرچم و قهرمانان جدید، تیم های جدیدی که در سری جهانی بازی می کنند، خوب است. فاکس EVP، رئیس استراتژی و تجزیه و تحلیل مایک مولویهیل، گفت: “شما نمی خواهید هر سال بازار یکسان باشد و همان مارک ها باشد. اما من اعتراف می کنم که رتبه بندی در کوتاه مدت زمانی که شما جفت شده اید دشوار است. برخی از برندها که واقعاً شوراهای ملی سنتی ندارند.”

باب تامپسون، رئیس بازنشسته شبکه‌های ورزشی فاکس که گروه مشاوره آن را اداره می‌کند، برنامه و سریال‌های کوتاه را نیز عاملی در کاهش بیننده دانست.

او گفت: “من فکر می کنم شروع شب جمعه احتمالاً چیزی است که بیسبال می خواهد به آن نگاه کند. معمولاً شلوغ ترین شب هفته است. سپس شما چند بازی داشتید که مردم احتمالاً در اوایل هماهنگی می کردند.” هر زمان که کسی فرصت برنده شدن داشت. ، اعداد معمولاً زیاد هستند.”

سری جهانی نیز بر هر برنامه سرگرمی دیگری برتری دارد. این هشتمین سالی بود که این اتفاق افتاد.

این مراسم بیش از پنج شب بود. تنها چیزی که آن را شکست داد دوشنبه نایت فوتبال بود که دیترویت لاینز لاس وگاس رایدرز را شکست داد.

مولویهیل گفت: “دو امید و انتظار ما این است که همه چیز را در سرگرمی شکست دهیم و یک بازی طولانی داشته باشیم. ما واقعاً در یک دوره طولانی پیروز نشدیم، اما همچنان همه چیز را در سرگرمی شکست دادیم.” همیشه در ساعات پربیننده قوی باشید.”

با اضافه شدن زمان میدانی و بازی‌های کوتاه، رتبه‌بندی‌ها در شبکه ورزش منطقه‌ای برای فصل عادی 7 درصد افزایش یافت، که 16 تیم از 29 تیم ایالات متحده بهبود یافته‌اند.

رتبه‌بندی ملی فصلی برای Fox/FS1 و TBS بالا بود، اما برای ESPN ثابت بود.

حق چاپ © 2023 واشنگتن تایمز، LLC.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما