سریع به توصیه مالیاتی خود توجه کنید

رسانه ها شخصی را که سالانه یک میلیون دلار درآمد دارد (مانند کامالا هریس و همسرش) "میلیونر" می نامند در حالی که در واقع ممکن است خراب شوند. اگر بازنشستگی خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که برای زندگی به 100000 دلار در سال نیاز داشته باشید، یک میلیون دلار در IRA شما فقط حدود ده سال یا بیشتر دوام می‌آورد – و قایق‌ای از مالیات بر درآمد را می‌پردازید. مشکل IRS شما به احتمال زیاد به خودی خود برطرف نخواهد شد. اگر سازمان امور مالیاتی ظرف 9 ماه پاسخ ندهد، مجری می تواند دارایی متوفی را بدون هیچ گونه مسئولیت شخصی در قبال هرگونه مالیات بر درآمدی که ممکن است بدهکار مشاوره مالیات باشد، توزیع کند. اگر وام مسکن برای پرداخت، بدهی کارت اعتباری، پرداخت ماشین و غیره داشتم، باید هر سال پول بیشتری از IRA خود خارج می کردم، به این معنی که IRA من در کمترین زمان خشک می شد، اما علاوه بر این، من این کار را انجام می دادم. برای پرداخت مالیات باید حتی بیشتر از آن برداشت کنم، زیرا در حالی که بر درآمد سالیانه 30000 دلار (زن و شوهر متاهل) مالیات کمی وجود دارد، اگر به 50،000 یا 70،000 دلار برسم، صورت حساب مالیاتی قابل توجهی خواهد بود.

فروشندگان خودرو همچنین می توانند از تولید کننده مشوق هایی برای کمک به افزایش فروش دریافت کنند. رونالد کاتلر نماینده کسب‌وکارها در مذاکره قراردادهای اقساط عملی، و همچنین نمایندگی در اعتراضات و درخواست‌های مالیاتی فروش فلوریدا است. در بالای قیف فروش، تمام سرنخ‌های فروش غیرمجاز و نکات فروش وجود دارد که توسط بخش بازاریابی یا فروشندگان با استفاده از تکنیک‌های ذکر شده در صفحه قبل ایجاد می‌شوند. گینزبرگ در دادگاه‌های فدرال و ایالتی در سراسر کشور که طیف گسترده‌ای از مسائل حقوقی از جمله قانون مالیات را در بر می‌گیرد، تجدیدنظرخواهی می‌کند. ماده 471 قانون مدنی لوئیزیانا، اموال منقول جسمانی را به عنوان چیزهایی تعریف می کند که به طور فیزیکی وجود دارند و به طور معمول حرکت می کنند یا می توانند از مکانی به مکان دیگر منتقل شوند، که سپس با مثال هایی از جمله محصولات دیجیتال یا الکترونیکی مانند دانلودهای صوتی و تصویری نشان داده می شود. هنگامی که فرزند شما آماده ورود به دانشگاه است، می تواند از این پول برای هزینه های واجد شرایط از جمله شهریه، شهریه، کامپیوتر، کتاب و حتی اتاق و غذا استفاده کند. ما آماده ایم وقتی شما هستید. ایستگاه های اتصال، داشتن یک مانیتور استاندارد، صفحه کلید و ماوس، چاپگر، دستگاه فکس، اسکنر و سایر لوازم جانبی همیشه متصل و آماده برای استفاده را آسان می کند.

به بیان ساده، ساختن چیزی که "طول عمر" داشته باشد، زمانی که ممکن است در یک دهه یا بیشتر منسوخ و قدیمی شود، کارآمد نیست. در عوض، جداسازی و نابودی علف‌های هرز در زمان درو اتفاق می‌افتد، همان‌طور که خدا در پایان عصر، نیکوکاران را از شریر جدا می‌کند. در حال حاضر چهل و پنج ایالت وجود دارد که علاوه بر بودجه فدرال موجود، نوعی حمایت از خدمات عمومی ایالتی را نیز ارائه می کنند. خدمات مالیات بر املاک و مستغلات شهرستان بروم به دنبال بهبود مدیریت و درک مالیات بر املاک است. به عنوان مثال، اگر دارایی یک قطعه املاک و مستغلات است (مانند املاک مسکونی یا تجاری)، می توانید مبادله 1031 را انجام دهید و درآمد حاصل از فروش را در یک دارایی جدید قرار دهید. وقتی شما فقط 5000 مایل در سال روی یک ماشین می‌گذرانید، خوب، نیازی نیست که هر چند سال یک بار خودروهای جدید را اجاره یا خریداری کنید.

به یاد می‌آورم که با مدیر بانک محلی‌مان صحبت می‌کردم و او گفت که از درآمد کمی برخی از بازنشستگان در جزیره – با پرداخت هزینه خانه‌ها و ماشین‌هایشان – شگفت زده شده است. آنها اغلب چیزهای جالب تری را در زباله دانی نسبت به خانه های عتیقه پیدا می کنند. این یکی از بزرگترین خانه های جهان در آن متر مربع است. می‌توانید با یک یا چند مورد از این وام‌دهندگان یا شرکا/وابسته صحبت کنید تا تعیین کنید شرایط واقعی و پس‌انداز شما چقدر است. پس انداز جمع می شود. و تنها راه پس انداز این است که در سبک زندگی خود پس انداز کنید.

من مطمئن نیستم که این بدان معناست که ما واجد شرایط دریافت کوپن غذا هستیم (و نه می خواهیم) اما جنبه پس انداز دیگری از عدم پرداخت سود را نشان می دهد. من در تجزیه و تحلیل مسائل مالیاتی شما با شما کاملاً صادق خواهم بود و آنچه را که می خواهید بشنوید (فقط برای دریافت هزینه) به شما نمی گویم. مبلغی که برای بازنشستگی "نیاز" دارید، هر چیزی است که در نهایت به آن دست پیدا می کنید. برای شروع به ابزار و معمولاً قطعات یدکی نیاز دارید. دومی ها ساخته شده اند (توسط افرادی مثل من که از قطعات و مواد جدید استفاده می کنند و چیزها را کمی تغییر می دهند) و "اصیل" نیستند. و علاوه بر این، چه کسی می‌خواهد اتوبوس 100 پوندی را حمل کند که بیش از یک سال دستمزد دارد؟ از سوی دیگر، اگر بدهی نداشته باشید، همان مقدار پول می تواند 30 سال یا بیشتر دوام بیاورد – در واقع، اگر بازار خوب کار کند، اگر حداقل نرخ بازدهی 3 درصد داشته باشید، می تواند برای همیشه دوام بیاورد. بر روی پول شما، کاری که حتی این روزها انجام آن چندان سخت نیست.

کلاهبرداری مشابهی می تواند با دو خودرو که برای یک جای پارک با هم رقابت می کنند رخ دهد که در نهایت به همان نتیجه می رسد – برخورد و ادعای بیمه. بنابراین اگر می‌توانید با درآمدی پس از مالیات (شاید در Roth IRA) به بازنشستگی نزدیک شوید، می‌توانید از آن پول برای پرداخت اقلام «بلیت بزرگ» مانند اتومبیل و غیره استفاده کنید، و مجبور نباشید پول قرض کنید و بهره بپردازید – و بدتر از آن. ، روی آن 401(k)/IRA ضربه بزنید و مالیات بر درآمد بپردازید. با این حال، برای ما مردمی در نسل 401 (k)، این به سادگی یک گزینه نیست. یک کارمند خدمات املاک که به طور مناسب در هیئت ثبت نام کرده است، به طور خودکار به عضویت سازمان حرفه ای معتبر و یکپارچه شاغلین خدمات املاک در می آید و مزایا و امتیازات مربوط به آن را دریافت می کند. تعهد بی وقفه برای ارائه بهترین خدمات به خود و شرکتم و همچنین مشاوره صادقانه در نظر گرفته شده، زیرا تجارت من رشد کرده است که دارایی ارزشمندی بوده است. آن را از چوب ضایعات سنگفرش کردند و بدون شک او شگفت زده خواهد شد که بیش از 70 سال بعد هنوز در اطراف وجود دارد.

رویه را با چسب چوب گوریلا به هم چسباندم و سپس آن را با چند گیره بند جغجغه ای محکم کردم و چسب اضافی را با احتیاط جدا کردم. مارک گیاهی را از روی آن برداشت و به سرعت فرو ریخت و قسمت بالایی آن سه تکه به هم چسبیده بود. وزیر خزانه داری جانسون متوجه شد که مقدار زیادی از درآمد مالیاتی به دلیل خلأهای موجود در کد مالیاتی از بین می رود. آن‌ها ممکن است ماه‌ها یا سال‌ها منتظر بمانند تا با والدین مادرزادی یا فرزندشان همسان شوند (بسته به نوع فرزندخواندگی). اکنون جامد است و ممکن است 70 سال دیگر دوام بیاورد – یا به هر حال خواهیم دید. پول شما در دوران بازنشستگی چقدر طول می کشد؟ این باعث می‌شود که من وارد یک گروه مالیاتی بالاتر شوم، و همچنین به این معنی است که IRA من تقریباً به این اندازه دوام نخواهد آورد.

این بدان معناست که من باید 2000 دلار در ماه یا بیشتر در هر ماه سرفه کنم، به این معنی که هر سال باید 24000 دلار دیگر از IRA خود خارج کنم. ظاهراً حسابدار اظهار نظر غیرمستقیم کرده است که 2500 دلار در ماه او برای یک آپارتمان بلندمرتبه لوکس خرج می کند بهتر است برای رهن خانه خرج شود، زیرا سود آن قابل کسر است. مثلاً بگویید من خانه ام 400000 دلار وام مسکن داشتم (همانطور که مشاور فیدلیتی من پیشنهاد داد).

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما