مسابقه محبوب & هفته خرس چاق& ممکن است به دلیل تعطیلی دولت به تعویق بیفتد یا لغو شود.

مسابقه سالانه هفته خرس چربی که توسط پارک ملی کاتامای آلاسکا و با همکاری شبکه مستند طبیعت Explore.org برگزار می شود، ممکن است در صورت تعطیلی دولت به تعویق بیفتد یا لغو شود.

این مسابقه شامل افرادی می‌شود که دوربین‌های پخش زنده را که توسط Explore.org در پارک اداره می‌شود تماشا می‌کنند تا ببینند خرس‌های قهوه‌ای برای زمستان در آنجا چاق می‌شوند، عمدتاً با خوردن ماهی قزل آلا که برای تخم‌ریزی در بالادست شنا می‌کنند.

این براکت به سبک جنون مارس NCAA تنظیم شده است و خرس‌ها بر اساس تعداد رای‌های مخاطبان که فکر می‌کنند چاق‌ترین خرس است، در دورهای دور پیش می‌روند. قرار بود این براکت روز دوشنبه منتشر شود و رای گیری برای مسابقه امسال قرار است از چهارشنبه آغاز شود و تا 10 اکتبر ادامه داشته باشد.

روز جمعه، وزارت کشور گفت که “در صورت از بین رفتن بودجه سالانه دولت، سایت های خدمات پارک ملی (NPS) بسته خواهند شد. پارکبان ها بیکار خواهند شد.» اخراج خواهند شد.»

اگر لایحه بودجه تا نیمه شب شنبه تصویب نشود، تعطیلی دولت از یکشنبه آغاز می شود.

در حالی که دوربین‌های پخش زنده Explore.org می‌توانند به کار خود ادامه دهند، پارکبان‌ها نمی‌توانند در آن شرکت کنند، که بر جریان مسابقه تأثیر می‌گذارد.

بسته به مدت زمان قطعی احتمالی، مسابقه ممکن است به تعویق بیفتد یا به طور کامل لغو شود.

این مسابقه قرار است همزمان با اوج گرفتن خرس ها در پارک در فصل تخم ریزی ماهی قزل آلا باشد.

مایک فیتز، طبیعت‌شناس و طبیعت‌شناس Explore.org گفت: «این قطعاً زمانی از سال است که خرس‌ها در اوج چاقی خود هستند، چیزی که من آن را دوست دارم. نگهبان سابق پارک کاتمای، به وال استریت ژورنال.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما