نحوه خرید (الف) خرید تتر On A Tight بودجه

قیمت ارزهای دیجیتال باثبات همیشه وابسته به ارزش داراییهای پشتوانه است بسیاری از ارزهای دیجیتال نیز هستن که مانند تتر یک نوع استیبل کوین به حساب می آیند اما تتر ویژگی هایی دارد که این ارز دیجیتال را از دیگر استیبل کوین ها جدا می کند . در عوض، Tether Limited توکنهای جدیدی تولید میکند و پس از واریز ارز فیات به ذخایر خود، آنها را از طریق صرافی بیتفینکس صادر میکند. چنین نقدینگی بزرگی در میان ارزهای دیجیتال میتواند خیال بسیاری از کاربران را از انتخاب بهترین استیبل کوین برای حفظ ارزش پول خود، آسوده کند.

ارز دیجیتال همچنین نقدینگی را به صرافیهایی که نمیتوانند به دلار معامله کنند (به عنوان مثال Bitfinex) ارائه میدهد. شما می توانید با نصب این کیف پول های دیجیتالی و یا تهیه کیف های دیجیتالی سخت افزاری، امنیت رمز ارز های تتر خود را فراهم کنید. در مرحله اخر از شما میخواد چند ارز رو بصورت پیش فرض انتخاب کنین که میتونین بیت کوین و اتریوم و تتر رو انتخاب کنین که این مرحله شما ارزها رو بصورت دلخواه انتخاب میکنین و بستگی به سلیقه خودتون داره و اخر سر گزینه FINISH رو میزنین در مرحله اخر هم قوانین و شرایط استفاده از کیف پول کوینومی رو بهتون نشون میده که باید گزینه ACCEPT رو بزنین و شما کیف پول کوینومی رو نصب کردین و میتونین ازش استفاده کنین. این به تنهایی بد نیست، اما در ذهن سوالاتی نیز پیش میآید.

بازار خرید و فروش رمزارز در دنیا یک ویژگی بسیار مهمی که دارد این است که هیچ کسی نمی تواند آینده این بازار را پیش بینی کرد حتی کسانی که سال ها تجربه و تخصص حضور در بازار را دارند،. در بازار بیثبات کریپتو که در آن تبدیل پول نقد و ارز دیجیتال مانند بیتکوین دشوار است؛ استیبل کوینها نقدینگی را فراهم میکنند. با این حال، با کنار گذاشتن همه نگرانیها، ارز تتر به دلیل ارزش و نقدینگی پایدار، یک رمزارز بسیار ارزشمند و مورد استفاده در اکوسیستم است. البته این موارد محبوبترینها هستند، اما جالب است بدانید خرید و فروش تتر حجم بسیار بالاتری در مقایسه با آنها دارد.

روش خرید و فروش تتر (USDT) در شبکههای اجتماعی به این شکل است که شما به گروهها یا کانالهای مرتبط با خرید و فروش ارز دیجیتال ملحق میشوید و زمانی که میخواهید مقداری تتر بخرید یا بفروشید، بهعنوان خریدار پیامی منتشر میکنید که اگر شخص دیگری قصد فروش تتر را دارد، برای تکمیل ادامه تبادل به شما پیام دهد و به توافق برسید. اخبار مرتبط با ذخایر تتر، توجه بسیاری از رسانهها را به خود جلب کرده است، اما درصد بالایی از کاربران کریپتو درخصوص این اطلاعات شگفت زده نشدند.

ارز تتر به دلیل ثباتش نسبت به سایر توکنهای کریپتو که بسیار با نوسانتر هستند و مستعد تغییرات غیرقابل پیشبینی قیمتی هستند، ارزشمند است. تتر لیمیتد این ارز دیجیتال را در اواخر سال ۲۰۱۴ با نام Realcoin قبل از تغییر نام تجاری به تتر توسعه داد. بنابراین، خرید و فروشها در این صرافی به هنگام معامله، با توجه به مقدار مورد معامله در پنل کاربری نمایش داده میشود. کاربران گرامی میتوانید با استفاده از تتر، سرمایه خود را بدون نگرانی از تغییر ارزش آن در زمان معامله، در بین صرافی ها یا کیف پول های مختلف جا به جا کنید. دیجی کوین بر خلاف تمام رقبا با ارائه 290 ارز دیجیتال، کیف پول اختصاصی برای هر ارز و از همه مهمتر کارمزد 0.001 سعی کرده خریدی راحت و امن را در اختیارتان قرار دهد. در صورتی که دوستان خود را به صافی ابان تتر معرفی کنید، 30 درصد از کارمزد معاملاتی فرد معرفی شده به شما تعلق خواهدگرفت. اگر قصد انتخاب یک صرافی معتبر و امن را دارید، می توانید از خدمات صرافی های معرفی شده در آکادمی آستیریک استفاده نمایید.

تتر(Tether) یک ارز دیجیتال با نماد (USDT)است که به عنوان پلی بین ارزهای دیجیتال و ارز های سنتی که قابلیت حفظ ثبات در طول زمان را دارد معرفی شد. شماره ثبت شرکت 564123 با سرمایه اولیه ۱۰۰ هزار تومان است. از آنجایی که تتر به یک صندوق ارز فیات منطبق است و ۱۰۰ درصد توسط ذخایر تتر تضمین شده است، حتی زمانی که به زیر ۱ دلار رسیده باشد، باز هم میتواند ارزش خود را حفظ کند. علاوه بر این، برخی از کاربران این واقعیت را دوست دارند که تترها از طریق سیستم بانکی منتقل نمیشوند و در عوض میتوانند بین صرافیهای ارز دیجیتال یا سایر پلتفرمها منتقل شوند. نوع اول: تتری است که در ایران و بین کاربران ایرانی رد و بدل میشود، اجازه دهید به آن Tether داخلی بگوییم. توکن XAUt را میتوان به هر آدرس زنجیرهای از کیف پول تتر خریداران که پس از خرید صادر میشود، منتقل کرد. دفاتر مرکزی این شرکت در جزایر ویرجین بریتانیا است؛ حوزه قضایی که به دلیل قوانین ضعیف خود شناخته میشود، در هنگ کنگ است. این ارز به قوانین و مقررات سختگیرانه جهانی جهت حفظ امنیت معاملات وفادار باقی مانده است.

کاری که بسیاری از صرافیها انجام میدهند این است که به جای حفظ موجودی معامله گران به دلار، آن را به UTSD نگه میدارند. اما با توجه به محدودیتهای موجود در خرید تتر برای ایرانیان، در بازار آنلاین تترسیل امکان خرید آنلاین و لحظهای تتر را برای شما فراهم کردهایم. آدرس کیف پول دیجیتال این تتر با عبارت «۰ x» شروع میشود. به همین دلیل یک تتر همیشه قیمتی برابر با یک دلار آمریکا داره. همچنین قابل ذکر است که واریز ریالی در این صرافی آنی و برداشت ریالی 7 تا 24 ساعت طول میکشد که مانند سایر صرافیهاست و هیچ فرقی با هم ندارند. کارمزد هر معامله هنگام انتخاب گزینه خرید، فروش، انتقال، واریز و برداشت به شما نشان داده میشود. روشهایی که در مقاله توضیح داده شد شامل خرید تتر از صرافی خارجی، خرید تتر در ایران، خرید تتر با ویزا کارت، خرید تتر با مستر کارت، خرید تتر با وب مانی و خرید تتر بدون احراز هویت بود.

تتر توانسته است جایگاهی را به خود اختصاص داده و جذابیت خود را برای سرمایهگذاران و کاربران کریپتو تائید کند. در صورتی که قیمت USDT از یک دلار کمتر یا بیشتر شود، آربیتراژورها وارد عمل میشوند و قیمت را دوباره تنظیم میکنند. Tether Limited توضیح میدهد که تتر زمانی کاملاً حفاظت شده است که مجموع همه تترهای در گردش کمتر یا برابر با موجودی ارز فیات موجود در ذخیره ما باشد. از طرفی هر چقدر که میزان کارمزد دریافتی یک صرافی ارز دیجیتال کمتر باشه، قیمت تتر هم براتون کمتر تموم میشه. برای تبدیل تتر به دلار در کشور ترکیه، ابتدا شما باید در یکی از صرافی های معتبر ترکیه احراز هویت کنید. یکی از عوامل تاثیر گذار در امنیت، تیم فنی یک صرافی است که اطلاعاتی از تخصص و افراد فنی در دست نیست. امروزه با پیشرفت ارزهای دیجیتال و لزوم استفاده از استیبل کوینها در بکارگیری ارز تتر طی معاملات جفت ارزی، ارز تتر به عنوان یکی از شناخته شدهترین و کاربردیترین ارزهای دیجیتال شناخته میشود. هدف این است که مزایای مشترک فناوری بلاکچین و ارز سنتی را در اختیار کاربران قرار دهد و امکان انتقال پول جهانی، فوری و ایمن را با کسری از هزینه هر جایگزین دیگری فراهم کند.

ما در تتربالک تلاش داریم تا با ایجاد ساعات پشتیبانی طولانی مدت و استفاده از فناوری روز در انجام سفارشات، بالاترین میزان رضایت را در زمینه خرید و فروش tether و ارزهای دیجیتال برای مشتریانی که به ما اعتماد میکنند، ایجاد کنیم. با استفاده از فناوری بلاکچین، توکن تتر به کاربران این امکان را میدهد که ارزهای دیجیتالی با پشتوانه ۱ به ۱ را در صرافیها، پلتفرمها و کیف پولهای یکپارچه با تتر ذخیره، ارسال و دریافت کنند. ارز تتر Tether یک رمز ارز دیجیتالی با نماد اختصاری USDT می باشد که بر بستر فناوری بلاکچین عرضه شده است. یعنی توکن تتر یک رمز ارز پایه شناخته شده، محسوب میشود که در اکثر صرافیها قابل خرید و فروش است. در حال حاضر، جفتهای معاملاتی کریپتو بیشتر با قیمت ارز تتر (USDT) و یا سایر استیبل کوینها معامله میشوند و این مورد بیشترین استفاده از توکن تتر است.

مطالعات و تجربیات شخصی خودم رو در اینجا با شما به اشتراک می گذارم. به همین منظور ما سعی می کنیم در این مقاله، اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی سرمایه گذاری روی تتر بپردازیم و قانونی بودن تتر در ایران رو برای شما مورد بحث و بررسی قرار بدیم. پس از آنکه وضعیت بازار را برای خرید تتر مورد بررسی قرار دادید، در قدم بعدی، باید صرافی مناسبی را برای خرید تتر انتخاب کنید. پایداری ارز تتر به کاربران امکان دسترسی آسان به بازار ارزهای دیجیتال را بدون قرار گرفتن در معرض نوسانات شدید قیمت میدهد. تتر بیشتر تیم مدیریتی خود را با صرافی ارزهای دیجیتال Bitfinex، از جمله مدیرعامل، مدیر ارشد استراتژی و مشاور عمومی، به اشتراک میگذارد. بارها در مقالاتی ادعا شده است که این تشکیلات میتواند با دستکاری عرضه، بر قیمت بیت کوین و جهت بازار ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد. با توجه به قیمت بیثبات بیتکوین، این امر میتواند بسیار مفید باشد. واریز یا برداشت دارایی در صرافیها به صورت دلاری، میتواند ساعتها یا در برخی مواقع، چند روز طول بکشد.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما