جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری راهبرد معاصر

در ابتدا قرار بود ثبتنام طی یک ماه انجام شود پس از آن با موافقت وزارت راه و شهرسازی این زمان برای بار اول تا ۱۵ آذرماه و بعد ازآن دوباره تا پایان آذرماه تمدید شد. برنامه فروش هفتگی ایران خودرو بعد از افزایش ۱۸ درصدی قیمت محصولات خودروسازان داخلی، طرحهای فروش فوقالعاده، پیشفروش یکساله و همچنین مشارکت در تولید دوباره از اواخر آذر ماه از سر گرفته شد. تین نیوز مدیرفرودگاه یاسوج گفت: پروازهای این فرودگاه، پس از حدود ۳ ماه وقفه، ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه روز شنبه ۲۴ خرداد ماه از سرگیری شد. مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانهها گفت: «بیست وششمین» مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۹ دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز میشود. یارانه معیشتی قرار است افزایشی شود. یارانه نقدی که قرار است از محل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی پرداخت شود یا یارانه بنزین که قرار است طرح آزمایشی آن در قشم و کیش اجرا شود و به نظر میرسد ایده آن مربوط به محسن رضایی است. داوطلبان پذیرفته شده نهایی، موظف هستند که پیش از شروع دوره مهارت آموزی یک ساله، تعهدی مبنی بر 10 سال خدمت در محل پذیرفته شده به آموزش و پرورش بدهند. صفاری با اشاره به اینکه هلدینگ سیمانی غدیر اولین شرکتی است که با این روش جدید عرضه اولیه میشود، افزود: این هلدینگ از شرکتهای مختلف و متنوعی تشکیل شده که با بررسی P/NAV (قیمت به ارزش خالص دارایی) میتوان ارزش آن را برآورد کرد.

اخبار جدید غشهداب

دکتر اعظم السادات محمودیان روز شنبه طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مادران باردار باید از هفته سوم لغایت هفته ۳۹ بارداری باید قبل از تزریق واکسن از اینکه واکسنی که دریافت میکنند از ویروس کشته شده تهیه شده است اطمینان حاصل کنند و بارداری خود را نیز به اطلاع کارکنان مرکز بهداشت یا واکسیناسیون برسانند زیرا تزریق واکسن غیر از این نوع بر سلامت مادر و جنین تاثیر منفی می گذارد. سید عباس موسوی سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان در صفحه مجازی خود در توییتر با اشاره به بازگشایی مسیر جدید ترانزیتی شمال به جنوب از طریق ایران نوشت: بعد از احیای کریدور اکو (پاکستان، ایران، ترکیه) و نیز راهاندازی آزمایشی کریدور جهانی شمال ـ جنوب (فنلاند، روسیه، جمهوری آذربایجان، ایران، خلیج فارس و هند) این هفته شاهد فعال شدن کریدور جدید (ایران، جمهوری آذربایجان، گرجستان، دریای سیاه و اروپا) خواهیم بود. رئیس جمهوری ترکیه در تماسی تلفنی با صدراعظم جدید آلمان انتصاب وی در این سمت جدید را تبریک گفت. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در بیانیهای اعلام کرد، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه و اولاف شولتس، صدراعظم جدید آلمان درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقهای گفتوگو کردند.

به گزارش ایسنا، دکتر صدیف بدری در اولین رویداد ملی سکوی پرتاب با موضوعیت روشهای نوین ساخت و ساز که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: ما در طول فعالیت دولت ۱۱ و ۱۲ در حوزه مسکن با چالش جدی فکری و نبود برنامهریزی مواجه بودیم. بیشتر بخوانید: اردوغان برگزاری انتخابات زودهنگام در ترکیه را رد کرد لیر که ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داده و به ۱۸٫۴ در برابر دلار رسیده بود، بهدنبال این اطلاعیه اردوغان، ۲۵ درصد در روز دوشنبه افزایش یافت. وی اضافه کرد: از این تعداد، ۴۸ نفر بستری و ۸۲ نفر از افراد مبتلا به کرونا که در روزهای گذشته بستری شده بودند، ترخیص شدند. کارشناسان معتقدند که برای اعلام نرخ جدید ارز، در پشت پرده، تبانی صورت گرفته و برخی از بانکها و ثروتمندان بزرگ، توانستهاند در عرض چند ساعت، میلیاردها لیره سود به جیب بزنند. تمامی کلاسهای مقطع کارشناسی در ابتدای ترم به صورت الکترونیکی و پس از عید فطر و ماه مبارک رمضان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

اخبار جدید منچستر یونایتد

به گزارش سایت فوتبال بلژیک، صیادمنش پس از یک سال و نیم بازی قرضی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین به فنرباغچه بازگشت. به گزارش مشرق، چند روزی است که تب دلار در بازار ترکیه فروکش کرده و از ۱۸ و نیم لیره به ۱۱ لیره رسیده است. در ادامه این بیانیه آمده است: رجب طیب اردوغان ابراز امیدواری کرد که روابط دوجانبه این دو کشور با عقل سلیم، قضاوت صحیح و یک بینش استراتژیک پیش برود و بر لزوم هماهنگی نزدیک و ارتباط منظم و پایدار نیز تاکید کرد. در همین حال، یک منبع نزدیک به وزارت مالی و خزانه داری ترکیه به رویترز اطلاع داده که روند کاهش ارزش دلار ادامه خواهد داشت و هدف اصلی دولت اردوغان، فیکس کردن نرخ دلار بر روی عدد ۹ لیره است. فیلم جذاب دیگری که انتظار آن را در سال ۲۰۲۲ و در ماه ژوئن خواهیم کشید، فیلم سینمایی جدید دنیای ژوراسیک اما این بار به کارگردانی کالین ترورو است. این سخنان اردوغان باعث افزایش ۲۰ درصدی ارزش لیر در روز دوشنبه شد. در کنار مبارزه با شخصیت منفی بینظیر قسمت دوم که صداپیشگی عالی گری اولدمن را دارد، پو باید خود را آماده کند و این چالش دوگانه، رشدی دیدنی در شخصیتپردازی پو به وجود میآورد.

اخبار جدید گرانی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید کرونا در ایران (روی صفحه وب کلیک کنید) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما