سه مسئله ای که ای کاش درباره چت روم آنلاین می دانستم

در سال 2003، MSN بسیاری از اتاق‌های گفتگوی خود را در سراسر اروپا، آسیا و آمریکای لاتین حذف کرد. خدماتی مانند MSN و AOL (که Compuserve را در سال 1998 خریداری کردند) عملکرد گفتگو را در دسترس میلیون‌ها آمریکایی قرار دادند و آن را در اشتراک‌های Dial-up بسته‌بندی کردند که کاربران ابتدا هر ساعت و بعداً در ماه خریداری می‌کردند. در یکی از «کانال‌های اولیه» که توسط InfoWorld در سال 1984 توصیف شد، کاربران هیچ کاری جز صحبت کردن به انگلیسی قدیمی و نقش‌آفرینی به عنوان پادشاه و دوشیزه انجام ندادند. در برخی دیگر، نوعی صداقت رادیکال و بی روح نسبتاً رایج بود. یکی از کاربران به InfoWorld گفت، بین نام‌های جعلی، جوامع ضعیف و ساعات تماس آنلاین، ایده نزدیکی "بسیار تحریک‌کننده" شد. تصویری از 23 جولای، هزار و نهصد و هشتاد و چهار شماره InfoWorld. در ایریش تایمز یک هزار و نهصد و نود و هفت توده روند را مشتاق کرد. یکی از خالقان آن، دیوید وولی، در تاریخ هزار و نهصد و نود و چهار برنامه خود می نویسد: «مردم در Talkomatic ملاقات کردند و آشنا شدند و عاشقانه ها را از طریق "Term-Talk" و Private Notes ادامه دادند. Talkomatic، نام مناسب این برنامه، در سال 1973 از پلاتو، یک برنامه آموزشی مبتنی بر کامپیوتر در دانشگاه ایلینویز متولد شد. این برنامه با استانداردهای مدرن ابتدایی بود: فقط پنج نفر می‌توانستند همزمان صحبت کنند و پیام‌هایشان حروف را نشان می‌داد. همان طور که تایپ می کردند، با حرف.

کافی است به اولین و موفق ترین مقدمه گفتگوی آنلاین نگاه کنید – برنامه ای که دانشگاهیان، تقریباً تصادفی، مدت ها قبل از تولد شبکه جهانی وب اختراع کردند. آسیب شما هر چه که باشد، و مهم نیست چقدر مبهم باشد، Running World یک تابلوی پیام دویدن خواهد داشت که به آن اختصاص داده شده است. تقویم درآمد در نهایت، اعضا به تقویم درآمدی دسترسی دارند که اطلاعیه‌های پیشرفته‌ای را از زمان انتظار شرکت‌ها برای انتشار نتایج مالی خود ارائه می‌دهد. یکی از گفتگوکنندگان مکرر در سال 1996 به شوخی پرداخت.) و شرکت هایی که قبلاً از خدمات گفتگوی مستقل خود اجتناب می کردند، مانند Yahoo و MSN، شروع به پیشنهاد خدمات خود کردند. اپل یکی از مشهورترین شرکت هایی است که همه ما هستیم. آگاه از. این کلمات می توانند در هر جایی از پست ظاهر شوند – یک یا چند کلمه که در اینجا تایپ می کنید در تمام مکان های پستی که ظاهر می شوند پیدا می شود. اگر فکر می کنید مهارت های ارتباطی خوبی دارید و می توانید سریع تایپ کنید، می توانید با Working Solutions ثبت‌نام کنید. این تلفن‌ها اتاق چت ندارند و ویژگی فهرست امن آن‌ها بچه‌ها را از مخاطبین و وب‌سایت‌های ناشناس در امان نگه می‌دارد. این وب‌سایت‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا با افراد تصادفی به‌صورت آنلاین چت کنند. این برنامه چت باید کاربران را احراز هویت کند و پس از احراز هویت فرآیند موفقیت آمیز است، کاربر به یک صفحه چت هدایت می شود که در آن می تواند با سایر شرکت کنندگان تعامل داشته باشد.

اما با ورود افراد بیشتری به انجمن، شرکت‌کنندگان آن متوجه چیز قابل‌توجهی شدند: در حوزه آزاد و مستعار افلاطون، مردم شروع به ایجاد ارتباطات بسیار فردی و اجتماعی کردند که هیچ ربطی به دانشگاهیان چتروم آشوب چت نداشت. این ممکن است در زمینه اجتماعی باشد. برنامه‌های رسانه‌ای، از طریق پیام‌رسانی پلتفرم یا سایر انجمن‌های آنلاین و اتاق‌های گفتگو. یاهو به طور دائم از ویژگی اتاق‌های چت عمومی نرم‌افزار Tahoo Messenger خود حذف می‌کند. آیا در مورد نحوه انتخاب بهترین نرم‌افزار انجمن سؤالی دارید؟ در واقع، این کار را انجام نمی‌دهد. در واقع، علاوه بر یک سری فیلدهای متنی دراز، شما و یک دوست – یا یک غریبه، چیزی ندارم! رونوشت صحبت‌های شما را ثبت نمی‌کند، و تبلیغاتی هم ندارد. اینها سهامی هستند که تعداد نسبتاً کمی دارند. اشتراک‌گذاری‌ها در دسترس عموم است. اگر این اتفاق افتاد، حتماً در یک مکان عمومی ملاقات کنید و سعی کنید کسی را همراه خود داشته باشید. با این حال، iForward این حق را برای خود محفوظ می دارد که از آدرس های IP برای شناسایی کاربران خود استفاده کند، زمانی که iForward، بنا به صلاحدید خود، اجرای شرایط این وب سایت، انجام یک درخواست دولتی، پیروی از قوانین قابل اجرا، حفاظت یا دفاع از حقوق قانونی iForward و دارایی، این وب سایت یا سایر کاربران، یا در مواقع اضطراری برای محافظت از سلامت و ایمنی کاربران این وب سایت یا عموم مردم.

اتاق های چت ممکن است از طریق برنامه ای به نام کلاینت که در یک وب سایت یا رایانه شما قرار دارد قابل دسترسی باشد. دلیل دیگری که چرا برخی از والدین ترجیح می‌دهند به فرزندانشان اجازه دهند از تابلوهای پیام آنلاین استفاده کنند، برخلاف اتاق‌های گفتگوی آنلاین، این است که بیشتر تابلوهای پیام توسط یک بزرگسال مورد اعتماد نظارت می‌شوند که گاهی اوقات برای کارشان پول می‌گیرند. برای اثبات قاطع این موضوع، لازم نیست به فروشگاه اپلیکیشن اپل نگاه کنید: علاوه بر Rooms، برنامه گفتگوی محلی ناشناس Yik Yak، Omegle در ورمونت متولد شده (که هنوز در بین 3000 سایت برتر جهان قرار دارد) و نامشخص وجود دارد. استارت‌آپ Banter، که شاید روح چت روم‌های اولیه را به بهترین نحو به تصویر بکشد. و در واقع، این همان چیزی است که تصمیم فیس بوک را برای راه اندازی یک برنامه تحت تأثیر «وب اولیه» به طرز طاقت فرسایی طعنه آمیز می کند. این برنامه را می توان از طریق اپلیکیشن موبایل Couch to 5K دنبال کرد که در هر بار اجرا با شما صحبت می کند. در طول دهه آینده، با توجه به کاهش شدید استفاده، نظارت بیشتر بر درخواست کودک و سایر موارد ناخوشایند و رقابت از طریق تلفن همراه و گفتگوهای فیلم، AOL و Yahoo نیز همین کار را خواهند کرد. جای تعجب نیست که ده سال بعد، ما شروع به نوستالژیک واکس پارافین بر آن بی نهایت گمشده کرده ایم.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما