(فیلم) 20 گرگ گرسنه 150 آهو را شکار می کنند

20 گرگ گرسنه 150 آهو را شکار می کنند

بعد- این نمایش شگفت انگیزی از کار گروهی است که نمی توانید آن را تحسین نکنید! دسته ای از گرگ ها یک گله آهو پیدا می کنند و آن را از تپه تعقیب می کنند.

به گزارش فردا اگر گروهی از گوزن ها بتوانند در کنار هم بمانند، شانس بیشتری برای فرار و زنده ماندن دارند. با این حال، گرگ یک دختر جوان را پاره می کند. یکی از گرگ ها موفق می شود او را بگیرد و به زودی گرگ های دیگر به او می پیوندند.

این کلیپ خاص در پارک ملی یلوستون گرفته شده است، جایی که گرگ خاکستری یک گونه بومی است. این نوع گرگ زمانی در بیشتر نیمکره شمالی، از قطب شمال گرفته تا آفریقا و جنوب آسیا زندگی می کرد. متأسفانه اکنون وضعیت بسیار متفاوت است، این گرگ ها اکنون در چندین منطقه از ایالات متحده آمریکا از جمله آلاسکا قرار دارند و جمعیت های کمی در مکزیک و اوراسیا وجود دارد.

تعداد آنها در نتیجه از بین رفتن زیستگاه، شکار و تغییرات محیطی کاهش یافته است. آنها می توانند در طیف وسیعی از زیستگاه ها از جمله جنگل ها، تاندراهای قطبی و دشت ها زندگی کنند.

آنچه در این کلیپ می بینیم رفتار طبیعی یک گرگ است. آنها حیواناتی بسیار اجتماعی هستند که به صورت گروهی زندگی می کنند. هر بسته می تواند شامل 2 تا 35 گرگ باشد. با این حال، اکثر گله ها کمتر از 10 گرگ دارند، بنابراین گله ای که در این کلیپ می بینیم یک گله بزرگ است. گرگ ها سلسله مراتب ثابتی دارند. در بالا، یک زوج آلفا وجود دارد، یک مرد و یک زن. بقیه گروه را فرزندانشان تشکیل می دهند. با این حال، گاهی اوقات گرگ های بیگانه نیز به جمع می پیوندند.

گرگ ها گوشتخوار هستند و برای زنده ماندن باید شکار کنند. گاهی گرگ ها به تنهایی شکار می کنند اما گاهی گربه ها به صورت دسته جمعی شکار می کنند. آنها همچنین از سرقت طعمه سایر شکارچیان و تغذیه از لاشه سود می برند.

گرگ ها معمولا وقتی تنها هستند به گله آهو نزدیک نمی شوند زیرا به عنوان گله شانس بیشتری برای موفقیت دارند. گرگ ها همچنین دوست دارند گاومیش کوهان دار و گوزن شکار کنند. رایج ترین طعمه هایی که مورد هدف قرار می گیرند، ضعیف، پیر یا جوان هستند. گرگ ها اغلب کل لاشه، از جمله بیشتر سر و استخوان ها را می خورند!

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما