pisharbanner

تا 70 درصد تخفیف برای خرید سوپرمارکت اسنپ

[ad_1]

به جای اینکه چند ساعت وقت صرف خرید کالاها و اقلام مورد نیاز خود کنید، ممکن است عادت داشته باشید که همه خریدهای خود را به راحتی و در عرض چند دقیقه از وب سایت یا اپلیکیشن بدون ترک خانه یا محل کار انجام دهید. معمولا خرید روزانه یا ماهانه سوپرمارکت (مانند برنج یا گوشت و مرغ) آسان نیست. علاوه بر صرفه جویی در زمان خرید اینترنتی سوپرمارکت، می توانید به راحتی هر محصولی را بدون نگرانی از ارسال آن سفارش دهید. یکی از خدمات اسنپ سوپراپ امکان سفارش و تحویل سریع محصولات سوپرمارکتی است.

سرویس سوپرمارکت اسنپ از ابتدای فعالیت خود سعی کرده با تخفیف های متنوع در مقاطع زمانی و مناسبت های مختلف از حال و هوای کاربران خود برخوردار شود. بار دیگر سوپرمارکت اسنپ شما را به مهمانی دعوت کرده است تا تمامی کاربران از تخفیف های هیجان انگیز برخوردار شوند. بنابراین، به مدت دو هفته، با 70 درصد تخفیف مهمان جشن اسنپ مارکت هستیم.

تا 70 درصد تخفیف برای خرید سوپرمارکت اسنپ

سوپرمارکت برای همه
میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ، درباره خدمات سوپرمارکتی می گوید: ویژگی هایی مانند قیمت مناسب، پشتیبانی کاربر، همکاری با فروشگاه های زنجیره ای، تنوع محصول و در دسترس بودن از مهمترین مزیت های رقابتی سوپرمارکت اسنپ است. ساختار زیرساخت گروه اسنپ به این سرویس کمک کرد تا فرآیند ارسال درخواست را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند.

ملا شریفی درباره کمپین بازاریابی اخیر سرویس سوپرمارکت اسنپ توضیح می دهد: ارومیه، یزد و تا 70 درصد تخفیف. در این کمپین سعی شده است راحتی خرید مقرون به صرفه و تحویل سریع را برای کاربران تداعی کنیم.»

اگر در این شهرها زندگی می کنید، می توانید تا 70 درصد اقلام مورد نیاز خود را در این دو هفته سفارش دهید.

نحوه سفارش از سوپرمارکت اسنپ

دو مزیت اصلی سوپرمارکت اسنپ سرعت بالای ارسال و قیمت مقرون به صرفه به دلیل تخفیف های ویژه است. برای خرید راحت و با تخفیف اسنپ سوپراپ را باز کرده و وارد سرویس «سوپرمارکت» شوید. اسنپ ​​مارکت دو نوع خدمات “تحویل فوری” و “تخفیف بیشتر” ارائه می دهد.

با انتخاب «تحویل فوری» می توانید اقلام مورد نیاز خود را از سوپرمارکت ها و فروشگاه های اطراف سفارش دهید و در کمتر از 30 دقیقه تحویل بگیرید. اسنپ ​​در این منطقه علاوه بر سوپرمارکت ها با فروشگاه های زیادی مانند هایپر استار، جانبو، رفاه، حیات، گندم، هایپر فامیلی و حتی فروشگاه های محلی همکاری می کند تا کاربران گزینه های متنوعی برای خرید داشته باشند.

اگر به دنبال تخفیف های بیشتر هستید، می توانید با انتخاب گزینه “تخفیف های بیشتر” کالای مورد نظر خود را از نزدیکترین هایپراستار سفارش دهید. هنگام سفارش از گزینه “تخفیف بیشتر” مدت زمان مورد نیاز برای تحویل کالا را مشخص می کنید تا خریدهای شما در همان بازه زمانی ارسال شود.

علاوه بر طیف متنوع محصولات این بخش، طبقه بندی کالاها به اقلامی مانند لبنیات، دستمال مرطوب، شوینده ها، نوشیدنی ها، تنقلات، محصولات پروتئینی، آجیل و … از دیگر مزایایی است که کار شما را در هنگام سفارش محصولات آسان می کند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما