pisharbanner

Omicron بهبود اقتصادی بریتانیا را در دسامبر متوقف کرد.

[ad_1]

اعتبار…الین کرومی برای نیویورک تایمز

محاصره مرزهای ایالات متحده و کانادا همچنان باعث شد تا برخی از خودروسازان بزرگ با کمبود قطعات ضروری مواجه شوند و شرکت ها مجبور شدند کارخانه های خود از انتاریو تا آلاباما را در روز جمعه تعطیل کنند.

تویوتا گفت که بسته شدن موثر پل سفیر، یک گذرگاه شلوغ که دیترویت و ویندزور، انتاریو را به هم متصل می‌کند، منجر به «تعطیلی دوره‌ای» در کارخانه‌های موتور آن در ویرجینیای غربی و آلاباما، و همچنین کارخانه‌ها در کانادا و کنتاکی شده است، و این اختلالات ایجاد شده است. احتمالا تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

سایر خودروسازان گفتند که عملیات آنها باز است، اگرچه مطمئن نیستند که تا چه مدت می توانند آنها را ادامه دهند.

جنرال موتورز روز جمعه گفت که تولید این شرکت “در سطح نسبتاً عادی در حال اجرا است.” و Stellantis که صاحب برندهای جیپ، کرایسلر، رم و سایر برندها است، گفت که همه کارخانه‌هایش در آمریکای شمالی صبح جمعه شروع به کار کرده‌اند، اما این وضعیت «به‌طور باورنکردنی روان» باقی مانده است.

فورد صبح روز جمعه گفت که کارخانه هایش با ظرفیت کاهش یافته در اوکویل و ویندزور کار می کنند و کارخانه مونتاژ اوهایو به دلیل کمبود قطعات ناشی از محاصره از کار افتاده است. سعید دیپ، یک سخنگوی، گفت: “ما امیدواریم که این وضعیت به سرعت حل شود زیرا می تواند تأثیر گسترده ای بر تمام خودروسازان در ایالات متحده و کانادا داشته باشد.”

در حالی که کانادا وارد چهارمین روز اختلالات بزرگ خود در امتداد مرز می‌شد، تولیدکنندگان و شرکت‌های لجستیکی در تلاش بودند راه‌حل‌هایی برای رساندن محصولات به جایی که باید بروند، از جمله استفاده از گذرگاه‌هایی که صدها مایل دورتر بودند، بیابند.

مقامات مرزی کانادا به برخی از شرکت‌ها اجازه می‌دادند کالاها را از طریق سایر بنادر ورودی بدون نیاز به ثبت مجدد اسناد ارسال کنند. مقامات گمرک ایالات متحده با افزودن پرسنل و خطوط غربالگری در آن گذرگاه های متناوب برای حفظ جریان مردم و کالاها به این تلاش کمک کردند.

جنیفر فریگر-لاتام، معاون فروش و بازاریابی در شرکت لجستیک ایمو ترانس، گفت که مشاغلی که نیاز به ارسال قطعات خودرو، مواد غذایی و سایر کالاها از طریق مرز دارند، برای تغییر مسیر بار از طریق بوفالو، جایی که گذرگاه، نیاز است، پرداخت می کنند. حداقل در حال حاضر باز باقی مانده است.

او گفت: «در بازار فعلی، مردم به دلیل کووید از تأخیر و ناامیدی استفاده می‌کنند، این روزها خیلی سریع‌تر واکنش نشان می‌دهند و پول را روی مشکل می‌اندازند».

اما لیندا داینز، معاون اجرایی عملیات کانادایی فارو، یک دلال سفارشی 100 ساله، گفت که یافتن مسیرهای جایگزین همیشه آسان نیست.

او گفت که یک گذرگاه بین نیوبرانزویک و مین در هفته گذشته به طور مداوم باز نشده بود. معترضان ممکن است به دنبال مسدود کردن دیگری بین ساسکاچوان باشند و داکوتای شمالی، و پل صلح که فورت ایری، انتاریو و بوفالو را به هم متصل می‌کند، ممکن است این آخر هفته تعطیل شوند. روز پنجشنبه، معترضان فرودگاه اتاوا را مسدود کردند.

خانم “به نظر می رسد هر بار که یک مسیر جایگزین پیدا می کنید، مسدود می شود.” داین گفت.

قیمت های نقدی داخلی برای حمل و نقل در برخی موارد سه برابر شده بود که باعث شد بسیاری از شرکت ها حمل و نقل را متوقف کنند. او گفت: «آنها یک رویکرد انتظار و دید را در پیش گرفته اند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما