دوچرخه برقی Joy اسکوترهای برقی Wolf+، Nanu+، Del Go را در هند راه اندازی کرد، قیمت ها از 1 میلیون روپیه شروع می شود.

[ad_1]

WardWizard Innovations and Mobility Ltd.، تولیدکننده دوچرخ برقی با نام تجاری Joy e-bike، دو اسکوتر پرسرعت جدید «ساخت هند»، Wolf+، Gen Next Nanu+ و Del Go (روروک مخصوص بچه‌ها مدیریت ناوگان) را روانه بازار کرده است. ). قیمت اسکوترها به ترتیب 1.10 میلیون روپیه، 1.06 لک و 1.14 میلیون روپیه است.

رزرو هر سه اسکوتر در تمام نمایندگی‌های این شرکت از 11 فوریه 2022 آغاز می‌شود. این سه اسکوتر ورود دوچرخه الکترونیکی Joy را به بخش اسکوترهای برقی پرسرعت در نظر می‌گیرند.

Wolf+، Gen Next Nanu+ و Del Go برای ترویج بومی‌سازی و ابتکار «Make-in-India» طراحی شده‌اند. تولید اسکوترها در کارخانه تولیدی این شرکت در وادودارا، گجرات انجام خواهد شد.

همچنین بخوانید: ماهیندرا برنامه‌های خودروی الکتریکی برای هند را فاش می‌کند، eXUV300 که در سال 2023 عرضه می‌شود

در حالی که Wolf+ با طراحی توریستی برای رانندگی در حومه شهر عرضه می‌شود، Gen Next Nanu+ اسکوتر تهاجمی‌تر و تیزتری است که شخصیت مشتریان را در نظر می‌گیرد.

صندلی Wide and Longer در Wolf+ با ارتفاع 740 میلی‌متر و فاصله بین دو محور افزایش یافته 1345 میلی‌متر ارائه می‌شود، در حالی که Next Gen Nanu+ ارتفاع صندلی 730 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 1325 میلی‌متر را ارائه می‌کند تا به سرعت در ترافیک شهر حرکت کنید.

ابعاد هر دو اسکوتر با طول 1800 میلی متر، عرض 460 میلی متر و ارتفاع 1100 میلی متر یکسان است. این سخت افزار از یک سیستم تعلیق هیدرولیک دوشاخه در جلو و یک سیستم تعلیق تک شوک در عقب تشکیل شده است.

اسکوترها کاملاً برای خارج از جاده با فاصله 160 میلی متری از زمین و شعاع گردش 1.6 متر طراحی شده اند. Start/Stop بدون کلید، خاموش و روشن کردن توقف های کوتاه را با یک سوئیچ آسان می کند.

Wolf+، Gen Next Nanu+ با سنسورهای مختلف ارائه می شود که ویژگی های هوشمندی را ارائه می دهد. آنها همچنین «برنامه Joy E-connect» را دریافت می‌کنند، یک کنترل با یک ضربه برای Wolf+ و Gen Next Nanu+. اسکوتر را از طریق بلوتوث متصل و کنترل کنید.

اسکوترها را می توان ردیابی کرد و همچنین وضعیت باتری را می توان از راه دور بررسی کرد. علاوه بر این، هر دو اسکوتر با سه حالت رانندگی یعنی Eco، Sports و Hyper عرضه می شوند. این کار برای افزایش کاربردی بودن اسکوترها انجام می شود. با قابلیت حالت معکوس که به شما امکان می دهد برای سهولت در خارج شدن از مکان های پارک تنگ اسکوتر را به عقب حرکت دهید.

سنجش GPS، موقعیت واقعی و حصار جغرافیایی از دیگر ویژگی های موجود در اسکوترها هستند. Wolf+ و Gen Next Nanu+ وقتی پارک شده اند، لرزش را حس می کنند و می توانند بفهمند که آیا دستکاری شده است. آنها همچنین دارای یک کنترل از راه دور هوشمند هستند که در هنگام دستکاری اسکوتر را قفل می کند.

هر دو اسکوتر دارای سیستم ترمز احیا کننده هستند تا با شارژ مجدد باتری هر بار که اهرم ترمز کشیده می شود، برد خودرو را افزایش دهد. موتورهای BLDC برای ارائه بهترین گشتاور در دسته، در ترکیب با کنترل کننده سه سرعته برای افزایش عملی بودن اسکوترها، فورا پانچ دارند.

باتری در قلب یک وسیله نقلیه الکتریکی قرار دارد. یک باتری NMC برای خروج عملکرد مورد نیاز در محل قرار دارد. تراکم انرژی بالا و چرخه عمر طولانی تر NMC ها آنها را به گزینه ای عالی برای بازار هند تبدیل کرده است. آنها میزبان یک موتور 1500 وات با گشتاور 20 نیوتن متر و حداکثر سرعت 55 کیلومتر در ساعت هستند.

اسکوترها مجهز به ترمزهای دیسکی دوگانه هستند که با سیستم ترمز الکترونیکی تعبیه شده اند تا خودرو را در کمترین فاصله ممکن متوقف کنند. باتری هر دو اسکوتر 60V35Ah است. همچنین یک باتری قابل حمل با یک چرخه شارژ در 4 تا 5 ساعت و برد 100 کیلومتر در هر بار شارژ است.

دل گو یک وسیله نقلیه تحویلی برای عملیات مدیریت ناوگان از Joy E-bike است. دل گو با ارتفاع صندلی 820 میلی متر، فاصله بین دو محور 1315 میلی متر، طول 1950 میلی متر و عرض 720 میلی متر و ارتفاع 1070 میلی متر عرضه می شود.

داشبورد دقیق تک صفحه ای شامل تمام اطلاعات ناوگان با هشدارهای قابل تنظیم، گزارش های سفارشی قابل دانلود برای ناوگان. همچنین دارای نظارت بر سلامت ناوگان و هشدارهای Geo-Fence است. با برد مشابه 100 کیلومتر در هر بار شارژ

تلویزیون زنده

#لال



[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما