یک قاضی فدرال اجاره های عمده نفت و گاز را به دلیل تغییرات آب و هوایی لغو کرد

[ad_1]


مردی در سال 2020 در پورت آرانزاس، تگزاس در نزدیکی سکوهای حفاری نفت لنگر انداخته ماهی می گیرد. یک قاضی فدرال اجاره نفت و گاز فروخته شده در خلیج مکزیک در ماه نوامبر را لغو کرد و گفت که وزارت کشور تأثیر آن بر تغییرات آب و هوایی را در نظر نگرفته است.

اریک گی / AP


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

اریک گی / AP


مردی در سال 2020 در پورت آرانزاس، تگزاس در نزدیکی سکوهای حفاری نفت لنگر انداخته ماهی می گیرد. یک قاضی فدرال اجاره نفت و گاز فروخته شده در خلیج مکزیک در ماه نوامبر را لغو کرد و گفت که وزارت کشور تأثیر آن بر تغییرات آب و هوایی را در نظر نگرفته است.

اریک گی / AP

اواخر سال گذشته، تنها چند روز پس از تعهد به کاهش سوخت های فسیلی در مذاکرات بین المللی آب و هوا در گلاسکو، دولت بایدن بزرگترین فروش اجاره نفت و گاز در تاریخ ایالات متحده را برگزار کرد.

روز پنجشنبه یک قاضی فدرال این فروش را در خلیج مکزیک باطل کرد و گفت که دولت به اندازه کافی هزینه های آب و هوای جهان را در نظر نگرفته است.

دولت از تحلیلی استفاده کرد که در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا انجام شد مبنی بر اینکه گروه های محیط زیست ادعایی دارای نقص انتقادی هستند.

این تصمیم نشان دهنده یک پیروزی بزرگ برای ائتلافی از گروه های زیست محیطی است که فروش بحث برانگیز را به چالش کشیدند و آن را “بمب آب و هوایی عظیم” نامیدند.

هشتاد میلیون هکتار – مساحتی دو برابر فلوریدا – در ماه نوامبر به حراج گذاشته شد.

گروه های آب و هوایی از دولت بایدن خواستند که فروش را متوقف کند، اما وزارت کشور گفت که پس از اینکه یک قاضی فدرال دیگر تعلیق موقت فروش اجاره نفت و گاز جدید را لغو کرد، مجبور شد به جلو برود. شرکت‌های نفت و گاز تنها در پایان مناقصه 1.7 میلیون هکتار در خلیج مکزیک را به پایان رساندند.

این اجاره نامه ها با تصمیم دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه کلمبیا لغو خواهند شد و اگر وزارت کشور تصمیم به برگزاری فروش دیگری داشته باشد، باید تجزیه و تحلیل زیست محیطی جدیدی را انجام دهد.

برتنی هاردی، وکیل ارشد Earthjustice، گفت: «ما خوشحالیم که دادگاه فروش غیرقانونی اجاره داخلی را باطل کرد. “نمی توان به سرمایه گذاری در صنعت سوخت فسیلی ادامه داد که خطر جوامع ما را تهدید می کند و ما به سادگی سیاره را گرم می کنیم.”

توسعه و مصرف سوخت های فسیلی بزرگترین محرک تغییرات آب و هوایی است. از زمان ماقبل صنعتی، جهان در حال حاضر بیش از 1 درجه سانتیگراد گرم شده است، آتش‌سوزی‌های جنگلی، طوفان‌ها و امواج گرما را بدتر کرده و جهان طبیعی را مختل کرده است.

تقریباً یک چهارم کل انتشار گازهای گلخانه ای کشور از سوخت های فسیلی استخراج شده از زمین های عمومی ناشی می شود.

دولت بایدن قول داده است که برنامه لیزینگ نفت و گاز این کشور را بررسی کند تا سهم آن در تغییرات آب و هوایی را بهتر توضیح دهد.

مدت کوتاهی پس از روی کار آمدن، به طور موقت کلیه اجاره‌های جدید نفت و گاز در زمین‌های عمومی را در حین بررسی خود مسدود کرد، اما این تعلیق پس از به چالش کشیدن بیش از دوجین ایالت تحت رهبری جمهوری‌خواهان لغو شد.

فروش اجاره برنامه ریزی شده پس از این تصمیم از سر گرفته شد، از جمله فروش گسترده در خلیج فارس که نزدیک به 200 میلیون دلار پیشنهاد داد.

تجزیه و تحلیل تأثیر آب و هوا که توسط دولت بایدن مورد استفاده قرار گرفت، در واقع در زمان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا انجام شد. این سازمان استدلال می‌کرد که اجاره نکردن زمین منجر به انتشار گازهای گلخانه‌ای بیشتر می‌شود، زیرا تولید سوخت فسیلی را در خارج از کشور افزایش می‌دهد.

رودلف کنتراس، قاضی منطقه ای ایالات متحده، نوشت که وزارت کشور “خودسرانه و دمدمی مزاجانه در کنار گذاشتن مصرف خارجی از انتشار گازهای گلخانه ای آنها” عمل کرد و افزود که “خطا در واقع یک شکست جدی بود.”

اریک میلیتو، رئیس انجمن ملی صنایع اقیانوس در بیانیه ای گفت: «منطقه فراساحلی ایالات متحده برای امنیت انرژی آمریکا حیاتی است و اجاره مستمر برای حفظ جریان انرژی از این دارایی استراتژیک ملی ضروری است.

دولت بایدن می تواند تجزیه و تحلیل جدیدی انجام دهد و بخش خلیج مکزیک را در یک اجاره دیگر قرار دهد. گروه های محیط زیست منتظر خواهند بود.

هالی تمپلتون، مدیر حقوقی Friends of the Earth گفت: مبارزه تمام نشده است. ما همچنان دولت بایدن را به دلیل اتخاذ تصمیمات غیرقانونی که در تضاد با تعهدش برای اقدام سریع و فوری در مورد آب و هوای «کد قرمز» است، مسئول می‌دانیم. اولویت های عدالت محیطی.”

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما